Projektowanie doświadczeń klienta

Doświadczenia mają niesamowitą moc. To emocje w nich wyzwalane budują najważniejszy wyróżnik Twojej marki, produktu lub usługi. Ważne jest doświadczenie (customer experience) w każdym punkcie styku z marką.
Tworzymy strategię, dzięki której zbudujesz unikalne doświadczenia klientów, prowadzące
do ich lojalności.

Doświadczenie klienta pozostaje w nim na długo. Dlatego tak istotna jest dbałość o nie na każdym etapie kontaktu (w każdym „touchpoincie”) z firmą, zarówno w świecie wirtualnym jak i w bezpośrednich relacjach. Czy na bieżąco weryfikujesz sposób komunikacji działów obsługi, personelu z klientami? Czy mierzysz poziom zadowolenia klientów i reagujesz na bieżąco? Największe i najlepsze marki na świecie takie jak Apple, Amazon, czy Netflix budują swoją pozycję w oparciu o unikalne doświadczenia.
Nieważne, czy jesteś na początku drogi, czy znacznie dalej.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz gastronomię, czy wprowadzasz nową markę na rynek – zacznij
od pomysłu na unikalne doświadczenia. 

W czym możemy pomóc?
  • Poprawa standardu obsługi (customer service) – wytyczne dla personelu, pracowników, sprzedawców, handlowców, poparte badaniami
  • Opracowanie „customer experience journey” offline + online (ścieżka doświadczeń)
  • Metoda pomiaru satysfakcji klientów (Customer Satisfaction Index), dostosowanego do specyfiki firmy i oczekiwań jej klientów
  • Komunikacja nowych standardów wewnątrz organizacji

Nasze przewagi
  • Praktyka w kreowaniu doświadczeń klientów 
  • Wiedza badawcza o konsumencie i jego potrzebach - marketing intelligence 
  • Rozumienie różnorodności doświadczeń w kanale offline i online

Sprawdź przykładowe case studies.

Wyślij do nas Brief (szablon do pobrania poniżej).

Loading