
Projektowanie doświadczeń klienta
Doświadczenia mają niesamowitą moc. To emocje w nich wyzwalane budują najważniejszy wyróżnik Twojej marki, produktu lub usługi. Ważne jest doświadczenie (customer experience) w każdym punkcie styku z marką.
Tworzymy strategię, dzięki której zbudujesz unikalne doświadczenia klientów, prowadzące
do ich lojalności.
Doświadczenie klienta pozostaje w nim na długo. Dlatego tak istotna jest dbałość o nie na każdym etapie kontaktu (w każdym „touchpoincie”) z firmą, zarówno w świecie wirtualnym jak i w bezpośrednich relacjach. Czy na bieżąco weryfikujesz sposób komunikacji działów obsługi, personelu z klientami? Czy mierzysz poziom zadowolenia klientów i reagujesz na bieżąco? Największe i najlepsze marki na świecie takie jak Apple, Amazon, czy Netflix budują swoją pozycję w oparciu o unikalne doświadczenia.
Nieważne, czy jesteś na początku drogi, czy znacznie dalej.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz gastronomię, czy wprowadzasz nową markę na rynek – zacznij
od pomysłu na unikalne doświadczenia.
W czym możemy pomóc?
- Poprawa standardu obsługi (customer service) – wytyczne dla personelu, pracowników, sprzedawców, handlowców, poparte badaniami
- Opracowanie „customer experience journey” offline + online (ścieżka doświadczeń)
- Metoda pomiaru satysfakcji klientów (Customer Satisfaction Index), dostosowanego do specyfiki firmy i oczekiwań jej klientów
- Komunikacja nowych standardów wewnątrz organizacji
Nasze przewagi
- Praktyka w kreowaniu doświadczeń klientów
- Wiedza badawcza o konsumencie i jego potrzebach - marketing intelligence
- Rozumienie różnorodności doświadczeń w kanale offline i online
Sprawdź przykładowe case studies.
Wyślij do nas Brief (szablon do pobrania poniżej).