Research marketingowy

Namierzanie insajtów rynkowych oraz wglądów w potrzeby konsumenta

WIEDZA, która jest przekładana na DZIAŁANIA stanowi klucz do przewagi.
Wprowadzamy świeże spojrzenie na obecną sytuację biznesową i pomagamy
w odkryciu nowych szans rynkowych.

Jak wygląda prowadzenie badań w twoim biznesie? Czy są częścią definiowania strategii?
Częstym problemem, który można dziś zaobserwować jest zakończenie projektu badawczego na dostarczeniu i prezentacji raportu. Jednak, aby w pełni skorzystać z badań w firmie, warto zastanowić się nad zbudowaniem właściwych procesów, których integralną część będą stanowiły badania. Dzięki takiemu podejściu wiadomo - podjęciu, jakich decyzji mają służyć konkretne badania.

Przykłady usług konsultingowych
z zakresu badań:

Nasza wartość:

Możesz liczyć na nasze wsparcie i elastyczne podejście do problemu. Pomagamy zarówno startupom, małym przedsiębiorstwom jak i znanym markom. Każdy projekt jest dla nas inspiracją.

Kontekst rynkowy
  • research marketingowy dostosowany do potrzeb - rozeznanie rynku, konkurencji, produktów i usług
  • analiza porównawcza marek i cech produktów oraz pozycjonowania i cen – etap NPD
  • wywiad terenowy (store check), określający ekspozycję w sklepie (sieć własna vs konkurencja), layout, materiały POS, promocje, obsługę, spontaniczne opinie klientów
  • analiza SWOT dla produktów i usług

 

Kontekst konsumencki
  • projektowanie procesów w firmie, wykorzystujących badania
  • badania ilościowe – projektowanie i realizacja
  • badania jakościowe – „namierzanie insajtów”
  • audyt standardu obsługi i pozycjonowania oferty
  • warsztaty z klientami – łączenie różnych narzędzi i metod (współpraca z partnerami)

 

Nasze przewagi:
 

  • szybkość działania i elastyczność
  • wsparcie merytoryczne, także po zakończeniu projektu
  • doradztwo w budowaniu i wdrażaniu procesów prowadzenia badań
  • Autorskie podejście Quick Overview™ (szybki research ad hoc)
Loading