
Research marketingowy
Namierzanie insajtów rynkowych oraz wglądów w potrzeby konsumenta
WIEDZA, która jest przekładana na DZIAŁANIA stanowi klucz do przewagi.
Wprowadzamy świeże spojrzenie na obecną sytuację biznesową i pomagamy
w odkryciu nowych szans rynkowych.
Jak wygląda prowadzenie badań w twoim biznesie? Czy są częścią definiowania strategii?
Częstym problemem, który można dziś zaobserwować jest zakończenie projektu badawczego na dostarczeniu i prezentacji raportu. Jednak, aby w pełni skorzystać z badań w firmie, warto zastanowić się nad zbudowaniem właściwych procesów, których integralną część będą stanowiły badania. Dzięki takiemu podejściu wiadomo - podjęciu, jakich decyzji mają służyć konkretne badania.
Przykłady usług konsultingowych
z zakresu badań:
Nasza wartość:
Możesz liczyć na nasze wsparcie i elastyczne podejście do problemu. Pomagamy zarówno startupom, małym przedsiębiorstwom jak i znanym markom. Każdy projekt jest dla nas inspiracją.
Kontekst rynkowy
- research marketingowy dostosowany do potrzeb - rozeznanie rynku, konkurencji, produktów i usług
- analiza porównawcza marek i cech produktów oraz pozycjonowania i cen – etap NPD
- wywiad terenowy (store check), określający ekspozycję w sklepie (sieć własna vs konkurencja), layout, materiały POS, promocje, obsługę, spontaniczne opinie klientów
- analiza SWOT dla produktów i usług
Kontekst konsumencki
- projektowanie procesów w firmie, wykorzystujących badania
- badania ilościowe – projektowanie i realizacja
- badania jakościowe – „namierzanie insajtów”
- audyt standardu obsługi i pozycjonowania oferty
- warsztaty z klientami – łączenie różnych narzędzi i metod (współpraca z partnerami)
Nasze przewagi:
- szybkość działania i elastyczność
- wsparcie merytoryczne, także po zakończeniu projektu
- doradztwo w budowaniu i wdrażaniu procesów prowadzenia badań
- Autorskie podejście Quick Overview™ (szybki research ad hoc)