Strategia wzrostu marki

Nowa marka na rynku? Poszerzenie portfolio? Rebranding? Marka własna? …
Budujemy UNIKALNOŚĆ I WARTOŚĆ DLA ODBIORCY oraz BIZNESU, niezależnie od etapu rozwoju Twojej firmy.

Dlaczego „jej” potrzebujesz?
Strategia to kompas dla biznesu marki, dlatego jest podstawą.
Co kilka lat należy ją rewidować, aby budować pozycję konkurencyjną.

Pomagamy w tworzeniu unikalnych cech marki, które zakomunikowane do właściwych odbiorców
w odpowiedni sposób stanowić będą wyróżnienie spośród wszystkich innych alternatyw na rynku.
Każda strategia powinna mieć określone osiągalne i mierzalne cele, aczkolwiek należy postrzegać ją także w szerszej perspektywie jako właściwy kierunek na biznesowej drodze marki. 

Budujemy dla firm:
  • architekrutę marki
  • atrybuty marki i "brand assets"
  • propozycję wartości (UVP)
  • unikalne wyróżniki rynkowe (produktu, usługi, marki)
  • tożsamość marki i jej niepodrabialny charakter
  • styl języka do poszczególnych grup odbiorców, tzw. tone of voice
  • koncepcję pozycjonowania wraz z określeniem kanałów komunikacji, dopasowanych do sytuacji firmy
#Strategia rozwoju kategorii
Doradzamy markom jak zbudować przewagę, dzięki wiedzy
o konsumencie oraz identyfikowniu TRENDÓW i zmian rynkowych. 
Pomagamy firmom w procesie:
  • określenia i dokładnego opisania wizji kategorii, patrząc na pojawiające się trendy i prawdopodobne zmiany
  • scharakteryzowania grup docelowych i person dla kategorii (buyer personas)
  • zrozumienia głębokich insajtów konsumenckich
  • tworzenia wyróżniającej na tle konkurencji propozycji wartości kategorii
  • projektowania nawyków

Nasze przewagi to:
  • dokładne zrozumienie twojej wizji i wymagań – za każdym razem dokładamy wszelkich starań, aby zrozumieć perspektywę partnera biznesowego
  • dbałość o przełożenie wizji na potrzeby odbiorców końcowych
  • relacje partnerskie - indywidualne i spersonalizowane podejście do współpracy, autentyczność zamiast „sztampy”
  • doświadczenie z różnych branż i obszarów (B2C, B2B…)
  • wykorzystanie wiedzy praktycznej z prowadzenia projektów strategicznych po stronie klienta
  • dokładność i elastyczność  


Wyślij Brief (szablon do pobrania poniżej).
Czekamy na kontakt.

Loading